2011. március 17., csütörtök

Illúzió csupán


Lassan nyúló nappalok,
Melegséget adó otthonok.

Utcán kóborló fáradt lelkek,
Itt vagyok! Ide gyertek.

Lássátok magányom óráit,
s Téged vágyó álmaim.

Sajgó szívem vergődő ritmusát,
Könnyeim áztató záporát.

Emlékeim kínzó rohamát,
A múltam keretezetlen albumát.

Várjátok elmém borulását.
Kérlek, vigyetek a halálba át!

Fogjátok a kezem a sötét úton,
soha ne eresszetek szabadon.

Eskü bilincse legyen lelkemen,
melynek kulcsa az olthatatlan szerelem.

Zárjatok a magánnyal egy szobába,
a végtelen idő fogságába.

Legyen terem gondolkodni,
hogy a szerelem miért nem lopott holmi.

Éreztem-e én azt valaha igazán,
vagy csak a képzeletem játszott a valóság színpadán?

Miért nem jártam a realitás talaján?
Hisz, a szerelem csalfa illúzió volt csupán.

De valós volt az, csak én nem értettem,
Ezt vétkeztem magam, és szerelmem ellen.

Ideje hát vezekelnem árulásom jutalmát
időtlen időkig kínozva lelkem maradványát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése